Kontakt
telefony:
Adres
Aktywność szkoleniowa naszej firmy koncentruje się wokół zagadnień związanych z obsługą klienta, organizacją czasu, kierowaniem zespołem oraz szeroko ujętą sprzedażą usług i produktów.
Dostrzegamy wiele sektorów rynku, na których działają nawet bardzo małe firmy oferujące usługi i produkty. Dla tych firm dostosowujemy nasze szkolenia uwzględniając przy tym potrzeby wynikające z aktualnego poziomu ich rozwoju. Przykładem takiej strategii może być szereg szkoleń specjalnie opracowanych dla szeroko rozumianych placówek medycznych (Zasady Profesjonalnej Obsługi Pacjenta, Zarządzanie Personelem, Organizacja Czasu, Trudne Sytuacje w Obsłudze Pacjenta)
Przebieg szkoleń:
Szkolenia mają charakter warsztatów zawierających ćwiczenia, które pomagają znaleźć efektywne rozwiązania codziennych sytuacji (tzw. Studium konkretnych sytuacji - case study) i zastosować zdobywaną wiedzę i umiejętności w praktyce. Podczas szkoleń przekazywana jest także wiedza teoretyczna, pomagająca zrozumieć procesy, jakie zachodzą w trakcie codziennych kontaktów z Państwa klientami, tak, aby na powstające w ten sposób relacje umieć "patrzeć ich oczami".
Programy szkoleń
Zasady Profesjonalnej Obsługi Pacjenta/Klienta
Zarządzanie Czasem (Organizacja Czasu)
Zarządzanie Personelem (Kierowanie Zespołem)
Efektywna Sprzedaż (Skuteczny Proces Sprzedaży)
Negocjacje Handlowe
Sprzedaż przez telefon
Trudne Sytuacje w Obsłudze Pacjenta/Klienta
We współpracy z firmą Star-Training Partner specjalizujemy się także we wdrażaniu systemów jakości (Akredytacja) i Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2000 w małych i średnich firmach medycznych. Opracowujemy i wdrażamy Standardy Obsługi Pacjenta Klienta/Pacjenta (SOK), będące zbiorem praktycznych reguł postępowania personelu podczas kluczowych procesów obsługi Klienta Zewnętrznego (Pacjenta) oraz Klienta Wewnętrznego (Współpracownicy).