Kontakt
telefony:
Adres
SONDA TELEFONICZNA Poprawa obsługi Pacjenta (Klienta) jest procesem polegającym nie tylko na zdobyciu wiedzy (np. w trakcie szkolenia), ale również na wdrożeniu tej wiedzy w postaci standardów obowiązujących w placówce oraz systematycznemu monitorowaniu postępów w pracy personelu. Celem sondy telefonicznej jest zdiagnozowanie aktualnego poziomu wiedzy i kompetencji pracowników w kluczowych obszarach kontaktów z Pacjentem (Klientem).
Dzięki tym informacjom będą mogli Państwo sprawdzić czy obecny poziom obsługi Pacjenta (Klienta) jest zgodny z polityką placówki i przyjętymi wewnętrznymi standardami, a w jakich obszarach pracownicy powinni podnieść swoje kwalifikacje oraz w jakim stopniu wiedza zdobyta na szkoleniu jest stosowana w codziennej pracy.
Przy ocenie brane są pod uwagę kryteria, które bezpośrednio wpływają na jakość obsługi, m.in.:
Forma powitania
Znajomość oferty i cennika
Kultura rozmowy
Przyjazna postawa
Szukanie alternatywnych rozwiązań
Sytuacje konfliktowe, przyjmowanie reklamacji i zażaleń
Aby ocena pracowników była rzetelna i obiektywna wykonujemy 3-4 telefony do jednej osoby. Pracownicy oceniani są w skali od 1 do 5, gdzie 5 jest oceną najwyższą, natomiast 1 oceną najniższą.
Zebrane w ten sposób wnioski i uwagi są opracowywane i przesyłane do Państwa w postaci specjalnego raportu, który w przejrzysty sposób pozwala na ogólną oraz szczegółową ocenę „mocnych” i „słabych” stron świadczonej obsługi klienta.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY